❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

نظرهای های خنده دار

شما در این قسمت می توانید نام های خود را با نام هایی خنده دار و بامزه

جلوه دهید و در شخصیت های بامزه ی خود، به من پیام های با مزه و خنده دار

می دهید.

همچنین می توانید نظرات خود را در حالت انتقادی و یا پیشنهادی به صورت خنده دار

برایم بفرستید.

برای مثال می توانید نام خود را لولو 81 بگذارید و پیام انتقادی و پیشنهادی خود را به صورت زیر بنویسید:

من لولو 81 حسطم و میخام

 

 

بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم که شممممممممممممممممممممممممما

موذواط خوبییییییییییییییی در وبلاگ خود می گضارید.

لطفعا یک انوووووووووووووووووووووووووان

خوووووووووووووووووووووووووووووووووووب مسل جیگولی مگولی یا طمام نزیر و یا غسطنطنیه بگظارید.

با طشکر از الی خان.

خداهافز



نظرات 26 + ارسال نظر
آق بابا سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 07:42 ق.ظ http://ندارم متاسفانه

ثلام الی.
خوبی
من آق بابا حستم. میخاثطم یه پیشنحاد بکنم.
ببین اگه چند طا از نظر صنجیا تو پاک کنی، بهتر نمیشه؟
با طشکور
این هم یه خوشگل برای تو

چشم دوصت عذیظ
نظر صنجیام و پاک میکنم
و این هم یه از طرف من

مایتابه سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 07:48 ق.ظ http://مایتابه دات کام

سلام
من مایتابه هستم.
لطفا بعد از شنیدن صدای سرخ شدن ماهی من را صدا کنید.
و حتما در سایت مایتابه دات کام، برایم ماهی خال قرمز بفرستید.

چشم مایتابه.
راستی ماهیت سوخت.
سایتتم چیزی بیش از عکس مایتابه نداشت.
برات ماهی خال قرمزم فرستادم.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
تو چقدر نانازی
چقدر شکر میریزی
برای من تو فیسبوک
چقدر کامنت می زاری
یه سر بزن به ما هم
مبادا بشی دیووونم
و حرف آخر ممممممممممممممممممممممممممممن
برای آخرین بار
تویی تنها دیوووونم


ای مهربون شهییییییییییییییییین جون
کامنت بزار برامون
نظر بده به این بخش
اینم یه حرف دیگه
خدا نگه دارت باشه
هر جا میری یارت باشه
فیسبوک داری چه بهتر
نداریم که بدتر
بازم بده از اینا
مبادا ندی کامنتا
تو دنیای مجازی
نری سراغ بازی
درستو بخون چه بهتر
درس نخونی که بدتر
خدا نگه دارت باشه
هرجا میری یارت باشه

مهدی سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز

سلام

جقد مازندران سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:17 ق.ظ

من جقد مازندران حصطم.
برنده ی مدال کشتی گیری در مازندران.
البطه جدیدا تو کار طنبلی رفطیم؛ ولی در کل من
قوی ترینم.
و پیشنهاد من:
به نظر من نزرصنجیاط خیلی زیادن.
دو صه طاشونو حذف کنی، عالی میشه.

عاره.
نزرصنجیامو پاک کردم.
به نزر خودم بهطر شد.
خوب جقد مازندران، میبینم رفتییییییییییییییییی طو کار طنبلیا.

مولایی شنبه 17 آبان 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام علی
من محسن مولائی هستم.
درست مانند تو در سال 1381 به دنیا آمدم.
تو اینترنت زدم molaie چیز زیادی نیاورد.
بعد زدم molaie1381 وبلاگ تو رو آورد.
وبلاگت واقعا قشنگه
یه پیشنهاد برای تو دارم:
وبلاگ تو تبدیل به سایت کن
پاسخ برام بده ببینم

خوش حالم که یکی که اسمش مثل من مولائی است،
اومده تو وبلاگم.
دوست عزیز، نمیتونم وبلاگمو به سایت تبدیل کنم.
قیمتش زیاد نیست ولی می تونم یه کاری بکنم.
می تونم وبلاگمو در قسمت بینگ و یاهو بزارم.
خوش حالم که وبلاگم با نام کوچک شناخته میشه

میرنژاد چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.mohammad2500.blogfa.com

بیا وبلاگم دوستم دارم میرنژاد وبلاگ خوبی است افرین

بله.
وبلاگ زیباییست.

کرمی دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 06:10 ب.ظ http://kavoush2014.blogfa.com

سلام علی .
چطوری . خوبی . چه خبر . مامان بابا خوبن.
چرا دیگه به وب سایت سر نمی زنی .
امتحانات رو خوب دادی. نمرت چند شد .
به وبلاگم بیا نمرتو بگو.
دیگه وقتتو نمی گیرم .
خداحافظ




سلام خانم کرمی. لطف کردید اومدید وبلاگ من. ازتون متشکرم.

سلام علی. وبلاگت قشنگه. من اکبر قلی قاسم جاسم اکبر محمود احسان افغانی هستم.
به نظرم وبلاگتو تبدیل به سایت کنی بهتر نیست؟

آقای اکبر قلی قاسم جاسم اکبر محمود احسانِ افغانی. می تونم امّا دوست ندارم.
راستیتش این طوری بهتره

ahsan جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

وبلاگت قشنگه. افرین.

نظر لطفته.

مهسا جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام علی. من مهسا هستم. وبلاگ خیلی خوبی داری.

ممنونم مهسا. نظر لطفته. بازم برام نظر بده.

majid جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 09:04 ق.ظ

Hello ali. How are you? My name is majid. You nice blog. Goobbay.

احسان پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

وبلاگت قشنگه.

ممنونم

مهدی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

واقعا وبلاگت قشنگه.

najafi پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

اولا باید بگی تولدت مبارک
تاشاید من خوشحال شدم

دیروز گفتم. بسه دیگه.

گالیور پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

من می دونم تو گفتی ولی دوباره بگووووو

نه من این کارو نمی کنم.

مولایی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:44 ب.ظ

من مولایی هستم.نمی دانستم در اینتر نت کسی به نام من وبلاگ داره. ولی علی جان از من به تو نصیحت وبلاگت خیلیییییی چرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتههههههههههه

پس تو مولائی هستی؟
پس آقای مولائی اینو بدون که من پاسخ به سوال قبلت رو پس گرفتم.
خودتم چرتییییییییییییییییییی

جفی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

بابا شوخی کردم تو خیلی هم باحالی

ن اسمتو نذاشتی نجفی جان.
با این حال من به تو تبریک نمیگم.

نجفی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 01:54 ب.ظ

برای این که از دلت در بیارم لطیفه زیر را بخوان:
مرده می ره بیمارستان دیگه بر نمی گرده.روحش شاد یادش گرامی

باشه حالا.
هپی برفدی تو یو. هپی برفدی تو یو.
راستی تو الان با تبلت تو وبلاگمی یا کامپیوتر.
چون چند تا نظر اولی که دادی می دونم با یه وسیله ی دیگه بود.
پیش گویی رو حال کردی؟

نجفی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

بابا طبلتم را تا اید نمی تونم ببینم همین الان با کابییوترم

پس تا الان هر نظری دادی با کامپیوتر بوده؟

پروفسور نجفی پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

من چیزی اختراع کردم که مثل افتابه است ولی چون در برابر اور مهتاب سیاه میشود اسمش را کذاشته ام مهتابه

پروفسور نجفی من پروفسور مولائی هستم.
وسیله ای ساختم که با استفاده از آن می توان زباله ها را
از محیط زیست جدا کرد.
اسمش جارو برقی هست که تا به حال ساخته نشده.

سیندرلا پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

من سیندرلا باهوش ترین دختر دیزنی هستم. من به همراه سفید برفی در کارتون بتمن نقش دختران گمشده هستیم.
ایا تو کارتون ما را دیدی؟

نه سیندرلا.
معلومه که خوب با کارتون های دخترانه سرو کار داری.
راستی من هم سردین در کارتون نگهبان قصه ها همراه با پاندای کونفو کار در کارتون پیترپن نقش پسر سیندرلا را بازی کردم.
آیا تو نیز کارتون من را دیده ای؟

کله کدو پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:28 ب.ظ

من کله کدو به همراه لاک پشت های نینجا و ریو واسباب بازی ها و مرد عنکبوتی و بن تن و....... در کارتون متحدان انیمیشن بازی میکنیم.
راستی من دیگه باد برم مطالعات بخونمgoodby

باشه کله کدو.
خداحافظ.

مجید شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 05:24 ب.ظ

ثلام الی.
خوبی؟ من که الیم.
وبلاگط خیلی قشنگه.

ممنونم مجید.
نزر لتفته.

بابا علی سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

علی جان - سایت خوبی داری . اگر محتوای علمی رو بیشتر کنی . درجه بالاتری تو سایت میگیری . به امید موفقیت هر چه بیشتر

ممنونم بابا.
شما هم موفق باشید.

نیلوفر جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 05:39 ق.ظ http://efco300.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
65185

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.