❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

ارسال مطلب

جهت فرستادن مطالب از هر نوع (جوک، دانستنی، معمّا، شکلک، ماه و روز تولّدتان و .....)

به شماره ی زیر پیام بدهید و با من در ارتباط باشید:



                                            09364196907  





می توانید به همین شماره در وایبر، واتس اپ، تلگرام، آیمو، گوگل پلاس و hangouts ، مطالب را بفرستید.



 

 



علاوه بر تلفن همراه من، می توانید توسّط ایمیل زیر با من در ارتباط باشید و مطالب را بفرستید:




                        

                                      molaie1381@gmail.com




 



اگر می خواهید درباره ی چیزی بدانید، برای من کلمه ی مورد نظر را بفرستید تا در باره ی
آن برایتان مطلب بگذارم.




مطالب فرستاده ی شما هم با نام خودتان نمایش گذاشته میشود.

و امّا اگر دوست ندارید نام واقعیتان به نمایش گذاشته شود، یک نام دلخواه
برای خود انتخاب کنید و نام را برای من بفرستید تا با همان اسم به نمایش گذاشته شود.



Image result for ‫تصویر ایمیل‬‎

      Image result for ‫وایبر‬‎

                                              



Image result for ‫واتس اپ‬‎



Image result for ‫تلگرام‬‎



                             Image result for ‫گوگل پلاس‬‎





Image result for imo







Image result for hangouts


نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 02:06 ب.ظ

ایده ی عالی بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.