❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

معرفی چندین وب

در اینجا من چندین وب که می شناسم را به شما معرفی میکنم.

امیدوارم بازدید کننده های این وب ها، بیشتر شود.

اگر خوشتان آمد، نظر بدهید.



اولیّن وب: وب امیر فاضل کوزه گر کالجی

مطالب موجود در وب:  جوک، خطای دید، ترول و ......

آدرس وب: benten92.blogfa.com

جهت ورود به وب امیر فاضل، روی تصویر زیر کلیک کنید.





 


دوّمین وب: وب پرهام مولائی

مطالب موجود در وب: فوتبال، عکس، علمی

آدرس وب: kashef.blogsky.com

جهت ورود به وب پرهام، روی تصویر زیر کلیک کنید.


liebe-0547.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card
نظرات 4 + ارسال نظر
fardin پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:20 ب.ظ

من که خوشم اومد.
بازم از این کارا بکن.

چــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــ

ستایش پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

خوب بود.
اگه وب درست کردم حتماً آدرسش و بهت میدم.

پس یادت نره.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

من خوشم اومد.

اسمتو ننوشتی چرا؟
اشکال نداره.
مهم اینه که سر زدی.

نیلوفر جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:22 ق.ظ http://efco300.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
6518

ممنون از کامنت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.