❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

معرفی سه وب ماه تیر _ مرداد

وب **زیباساز**

توضیح وب: زیباترین تصاویر و شکلکهای متحرک برای زیباسازی وبلاگتان

نویسنده: آیسان

امتیاز من از 10 برای وب او: 9

جهت ورود، روی متن زیبا ساز زیر کلیک کنید.


❀زیبا ساز❀ 



وب **پاتوق بچه های باحال**

توضیح وب: خنده و شادی حق مسلم ماست!

نویسنده: بهار

امتیاز من از 10 برای وب او: 8

جهت ورود کلیک کنید.




/:)پاتوق بچه های باحال/:)





وب **استقلال قهرمان**

توضیح وب: استقلال محبوب دلها

نویسنده: محمّد

امتیاز من از 10 برای وب او: 9

جهت ورود کلیک کنید.



استقلال قهرمان




نظرات 5 + ارسال نظر
30ma پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

خوبه اینطوری معرفی میکنی.
مرسی.
من وب ندارم.
امّا وب دوستام هس.
میگم بیان بهت سر بزنن

باشه

30ma پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

واخعا مشکریم.
علی ژون مشکریم.

خجالتم ندید

30ma پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

وب خیلی خیلی ناس داری.
دوسش دارم.
مطالبش عالیه.
خوشم میاد.
مرصی

دستتون درد نکنه

سیم سیم پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

من همون 30ma هستم.
اینطوری هم صدام میچنن.
خاستم بگم برای وبلاگت خیلی زحمت کشیدی.
طرح های خوفی هم میدی.
مرصی

خواهش

30ma پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:55 ب.ظ

این طرح خیلی خوفی هست.
ایشاالله وب درست کردم آدرسشو میدم بت.
و باز هم مرصی گلم

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.