❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

مبارک باشه

امروز اینجا تولّد داریم.


....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
..


البته تولّد من روز 94/4/4  بوده.

امروز وقت کردم بزارم.


هوراتولّد مدیر وبلاگه (Ali)هورا


تولّد منه. تولّد مدیر وبلاگ.


----------------------------------------------------------------



تولد تولد تولدم مبارک...

خب شروع میکنیم!

برو پایین تا وارد جشن بشی.!

راستی مرسی که اومدی!

توام یکی از مهمونای ویژه ای که اینجا هستی!

پس خوش بگذره!!!!














اوووووووووه. چقدر کادو. مرسی. ذوق زده شدم.سوال






                




این کادوی زیررو کی داده؟

کار تو بود؟

ای شیطوووووووون.




بریم کیکا رو هم ببینیم.

کیکایی که خیلی خوشگلن و من دوستشون دارم.






بعله. من دیگه 14 سالم شد.






از اینام بخورین... خوشمزن!!



-------------------------------------------------------



آهنگ چطوره؟

اگه خوبه بیا یکم برقص.

ناراحت میشما.

ای شیطون تو بلد بودی مجلسو گرم کنیو نمیگفتی؟




-----------------------------------------------------------



تولّد تولّد تولّدت مبارک.

مبارک مبارک تولّدت مبارک.

بیا شمعا رو بفوت

که هزار سال زنده باشی.



خوب آرزو کنم   سوالتفکر .................. تفکرسوال    چی آرزو کنم؟    آها فهمیدم. آرزو کردم.





نمیگم که. شخصیه. بعلههههه.




فوتیدم.








خوب وقت رفتنه.





با یک جوک خداحافظی میکنیم.




ارتباطات اینترنتی توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل می‌زنی
بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن !
بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن !

خندهقهقهه

خندهقهقهه

خندهقهقهه

خندهقهقهه

خندهقهقهه


خوب دیگه.


سال دیگه هم انشاءالله دعوتت میکنم.



بای بای دوستان خوبم.




                                                                


نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 01:49 ب.ظ http://ithouse.blogsky.com

تولدت مبااااااااااارک!!!!



از وبلاگ نویسی چه میدانید؟

آیا میخواهید وبلاگی موفق و پر بازدید داشته باشید؟

شیوه صحیح مدیریت وبلاگ...

همه و همه در لینک زیر...

http://ithouse.blogsky.com/1394/04/29/post-213/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-

ممنون از نظر

علی اکبر سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 01:53 ب.ظ http://summer94.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارید
***********************
من آماده تبادل لینک هستم
***********************
جوابهای خندوانه هر روز در وبلاگ ما منتشر میشود
***********************
اخبارهای روز دنبا را در وبلاگ ما دنبال کنید
***********************
www.summer94.blogsky.com
ضمنا تا یادم نرفته بگم**تولدتان مبارک**

مرسی از نظر شما.
اوّل شما مرا لینک کنید و بعد من شما را

مسعود سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

تولدت مبارک

مرسی

میثم سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 04:42 ب.ظ

تولّدت مبارک ali.
موفق باشی

مرسی

بهار سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

تولّدت مبارک

تشکّر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

مطالب خوبی داری.
تولّدت مبارک

ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

وبلاگ قشنگی داری.
در ضمن تولّدتم مبارک

مرسی

محسن پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 10:21 ق.ظ

مبارک باشه.
صد سال به این سال ها.

مچکرم.

30ma پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 05:02 ب.ظ

تفلد تفلد تفلدت مبارک.
مبارک باشه علی ژووووون.
صد سال به این سالا.
ایشاالله 19999 سال باشی.
باز هم تفلدت مبارچ.
ایشاالله همیشه سر بلند و موفق باشی.
با یک کادو خداحافظی میکنم

مرسی.
سلامت باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.