❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

یه چیز مهم...

دوستان، اینو بهتون بگم که من در تابستان 6 ساعت 6 ساعت میام تو وب

و پست میزارم و نظراتو تایید میکنم.

اینو گفتم که بدونید هر روز که بیاین و یا شاید هر دقیقه که بیاین یه پست

گذاشته باشم.

نظراتتونم تایید میشه و پاسخم داده میشه.

نگران این که نظراتتون مثل بعضی سایتا یک هفته تایید نشه، نباشید.

من خیلی نگرانتونم. آخه واسم مهمید.

به افتخار این دوستی خوب.

من و خودتونو تشویق کنین.

                                                                  



دوستان خوبم به پستای دیگم سر بزنین.





ع.م: زندگی برگی است که نمیتوان حدث زد کی می افتد و تا کی می ماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:29 ب.ظ

عجب دوست خوبی.
باریکلااااااااا

خواهش میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.