❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

استیکر پرنده ی وایبر

سلام



من رو که میشناسید؟



خوبه.



برای دوستان تازه به وبلاگ اومده می گم که من عـــــــAliــــــلی هستم.



امروز هم مثل باد گذشت.


برای امروز، استیکر پرنده ی وایبر رو گذاشتم.


امیدوارم خوشتون بیاد.


استیکرای امروز کمی بیشتر از دیروزه.


فقط کامنت یادتون نره.




راستی از اشخاصی که زود به زود به وبلاگ سر میزنن و نظر میدن، جا داره

تشکّر ویژه ای بکنم.


هر روزشان شاد باد.


انشاءالله برای همه همین طور باشد. ( مخصوصاً طرفداران وبلاگ)













استیکرهای امروز هم تمام شد.




حدس می زنید استیکر فردا، کدام یک از شکلک های  زیر باشد؟

و دوست دارید، کدام یک از شکلک های زیر باشد؟

راستی اگر اسمشان را هم میدانیدبگویید




1-





2- 





3-





4-






5-






خداحافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
سبزاکلیلی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

سلام، ماشاءالله چقدر پست جدید گذاشتی!!!!!!
من در هر دو وبلاگم منتظر نظرات خوب شما هستم:
"چند لحظه شادی" و "بوی عود و عطر گلاب"

چشم. حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.