❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

مطلب های ارسالی

سلام دوستان عزیزم.

به مناسبت ماه محرم یک برنامه تشکیل دادم.

به این صورت که متن و جملات زیبایی را که به نظرتون زیباست برایم میفرستید.

در این ماه قصد دارم وبلاگ را پر کنم از مطالب و تصاویر شما دوستان

مسابقه هم نیست.

تنها عکس و مطلب است.

خواهشا شرکت کنید.

خیلی خوشحال میشم.

می خواهم ببینم که چند نفر از شما حسینی هستید و چه مقدار دوست دارید وبلاگ رو زیبا کنید؟

برنامه از همین الان تا آخر صفر هست.

می تونید شعر درباره ی امام حسین، مطلب , عکس و هر چیز زیبایی رو برایم بفرستید تا قرار بدم

توی وب.

موفق باشید.

هر روز هم تعداد دوستانی که شرکت می کنند در جدول زیر اضافه می شود:



نامنفر
چندم
جدول؟
تعداد
مطالب
 ارسالی
مطالب
ارسالی
وبلاگ
 یا
وبسایت
ملیکااوّل3شعرmeli12.lineblog.ir
  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒفـــ♥ــاطــمـــ♥ــهƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒدوّم3شعرgham.avablog.ir
Ali: *خودم مدیر وب*سوّم3شعرو عکسmolaie1381.blogsky.com
فاطمهچهارم1شعرparnis.blogfa.com
سبزاکلیلیپنجم2عکسjaragheyeshadi.blogfa.com

shadimanavi.blogsky.com






































































    



خواهشاً مطالبتون رو در قسمت نظرات بفرستید.

عکس ها تون رو هم در سایت زیر آپلود کنید و آپلود را بفرستید.

uupload.ir

دوستان  وقتی که عکستون رو آپلود کردید، لینک مستقیمش رو بفرستید تا مستقیم عکس رو نشان بدهد.

حتماً اسمتون رو بدید و سایتتون رو هم کامل وارد کنید. اگه سایت ندارید، هیچ عیبی ندارد.

تعداد مطالب ارسالی را هم همراه با مطالب در قسمت نظرات بفرستید.




خیلی متشکر

منتظرم.



تعداد نفرات شرکت کننده: 5





مطالب ارسالی از ملیکا خانم:




ازباران با ترانه
میخورد بر بام خانه
. یادم آمدکربلارا،
دشت پرشوروبلارا
گردش یک ظهرغمگین،
گرم وخونین،
لرزش طفلان نالان،
زیرتیغ و نیزه هارا،
باصدای گریه های کودکانه
واندرین صحرای سوزان
میدودطفلی سه ساله،
پرزناله،
دلشکسته،
پای خسته
بازباران قطره قطره، میچکدازچوب محمل
آخ باران
کی ببارى برتن عطشان یاران
ترکنی ازآن گلو را
آخ باران...آخ باران


черные бабочки


دوستـــــ و رفیقام چند دفعه رفتن حـــــرم . . .

چه طور دلتــــــ میاد یه بارم نــــرم . . .


مـــُـــردنِ من بهتره از این زندگی . . .


دق کـــردم از این همه شــــرمندگی. . .


черные бабочки


دستی که بر آن دست خدا زد بوسه
صد حیف که شمشیر جفا زد بوسه
در کرب وبلا، حسین از روی زمین
برداشت و با قدِ دوتا زد بوسه


черные бабочки


مطالب ارسالی از فاطمه خانم:



خالق عشق و محبت یا حسین
ای قتیل دشت غربت یا حسین
ای گل صحرا نبرد فاطمه
ای صفای آل عصمت یا حسین
ای که جانت سوخت از لب تشنگی
ای فدای کام خشگت یا حسین
آن قدر سوز عطش بالا گرفت
تا که شد بی نور چشمت یا حسین
تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
یا بمیرم یا شهادت یا حسین
یکشبه راه مرا کوتاه کن
با نگاهی از محبت یا حسین
دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
تا نمایم با تو صحبت یا حسین


черные бабочки



عالم همه قطره اند و دریاست حسین

خوبان همه بنده اند و مولاست حسین


ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش

از بس که کرم دارد و آقاست حسین


черные бабочки


نام من سرباز کوی عترت است ،


دوره آموزشی ام هیئت است .



پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ،



سر درش عکس علی با ذوالفقار .



ارتش حیــدر محــل خدمتم ،



بهر جانبازی پی هر فرصتم .



نقش سردوشی من یا فاطمه است ،



قمقمه ام پر ز آب علقمه است .



رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ،



زینب آن را دوخته پس مشکی است .



اسـم رمز حمله ام یاس علــی ،



افسر مافوقم عباس علی (ع)



черные бабочки


مطلب و عکس از خودم:



ای ساربان آهسته ران آرام جان گم کرده ام

آخر شده ماه حسین من میزبان گم کرده ام


در میکده بودم ولی بیرون شدم چون غافلین


ای وای ازین بی حاصلی عمر جوان گم کرده ام


پایان رسد شام سیه آید حبیب من ز ره


اما خدا حالم ببین من مهربان گم کرده ام


ای وای ازین غوغای دل از دلبرم هستم خجل

وقت سفر ماندم به گل من کاروان گم کرده ام

نعمت فراوان دادی ام منت به سر بنهادی ام


اما ببین نامردی ام صاحب زمان گم کرده ام 


من عبد کوی عشقم و من شاه را گم کرده ام


آقا تو را گم کرده ام مولا تو را گم کرده ام


بنوشتم این نامه چنین با خون دل ای مه جبین


اما ببین بخت مرا نامه رسان گم کرده ام


черные бабочки



4n00_imagesلفف.jpeg

черные бабочки



http://uupload.ir/files/mwp_0.130270001282641364_1278209584%D9%86.jpg


مطلب ارسالی از فاطمه خانم:


کل یوم عاشورا

و کل ارض کربلا

می دانم بابا دو بخش است؛بخشى در صحرا و بخشی بالای نیزه

اما این که عمو چند بخش است،فقط بابا می داند ...



___________________________________________


عکس از سبز اکلیلی:




http://s4.picofile.com/file/7995805692/aksgif_ir_emaam_hossin_gif_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%88_%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%B9809.gif




http://s5.picofile.com/file/8105168484/AKSGIF_aRarbaiengif0_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86.gif





نظرات 15 + ارسال نظر
ملیکا یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 04:30 ب.ظ

ازباران با ترانه
میخورد بر بام خانه
. یادم آمدکربلارا،
دشت پرشوروبلارا
گردش یک ظهرغمگین،
گرم وخونین،
لرزش طفلان نالان،
زیرتیغ و نیزه هارا،
باصدای گریه های کودکانه
واندرین صحرای سوزان
میدودطفلی سه ساله،
پرزناله،
دلشکسته،
پای خسته
بازباران قطره قطره، میچکدازچوب محمل
آخ باران
کی ببارى برتن عطشان یاران
ترکنی ازآن گلو را
آخ باران...آخ باران

زیبا بود.
در وب قرار گرفت

نام من سرباز کوی عترت است ،


دوره آموزشی ام هیئت است .


پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ،


سر درش عکس علی با ذوالفقار .


ارتش حیــدر محــل خدمتم ،


بهر جانبازی پی هر فرصتم .


نقش سردوشی من یا فاطمه است ،


قمقمه ام پر ز آب علقمه است .


رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ،


زینب آن را دوخته پس مشکی است .


اسـم رمز حمله ام یاس علــی ،


افسر مافوقم عباس علی (ع)

خیلی زیبا

عالم همه قطره اند و دریاست حسین

خوبان همه بنده اند و مولاست حسین

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش

از بس که کرم دارد و آقاست حسین

خالق عشق و محبت یا حسین
ای قتیل دشت غربت یا حسین
ای گل صحرا نبرد فاطمه
ای صفای آل عصمت یا حسین
ای که جانت سوخت از لب تشنگی
ای فدای کام خشگت یا حسین
آن قدر سوز عطش بالا گرفت
تا که شد بی نور چشمت یا حسین
تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
یا بمیرم یا شهادت یا حسین
یکشبه راه مرا کوتاه کن
با نگاهی از محبت یا حسین
دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
تا نمایم با تو صحبت یا حسین

خالق عشق و محبت یا حسین
ای قتیل دشت غربت یا حسین
ای گل صحرا نبرد فاطمه
ای صفای آل عصمت یا حسین
ای که جانت سوخت از لب تشنگی
ای فدای کام خشگت یا حسین
آن قدر سوز عطش بالا گرفت
تا که شد بی نور چشمت یا حسین
تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
یا بمیرم یا شهادت یا حسین
یکشبه راه مرا کوتاه کن
با نگاهی از محبت یا حسین
دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
تا نمایم با تو صحبت یا حسین

عالی

meri پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 01:17 ب.ظ http://mnokhodam.blogfa.com

سلامــــ
تبادلـ؟!

بله.
اوّل شما بفرمایید

ملیکا یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

دوستـــــ و رفیقام چند دفعه رفتن حـــــرم . . .

چه طور دلتــــــ میاد یه بارم نــــرم . . .

مـــُـــردنِ من بهتره از این زندگی . . .

دق کـــردم از این همه شــــرمندگی. . .

Ali جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:16 ق.ظ http://molaie1381.blogsky.com

سلام.
این خودمم.
یعنی مدیر وب.
گفتم منم شرکت کنم.
ایّام سوگواری را به همه تسلیّت می گویم.
خوب این شعر:

ای ساربان آهسته ران آرام جان گم کرده ام

آخر شده ماه حسین من میزبان گم کرده ام



در میکده بودم ولی بیرون شدم چون غافلین

ای وای ازین بی حاصلی عمر جوان گم کرده ام



پایان رسد شام سیه آید حبیب من ز ره

اما خدا حالم ببین من مهربان گم کرده ام



ای وای ازین غوغای دل از دلبرم هستم خجل

وقت سفر ماندم به گل من کاروان گم کرده ام



نعمت فراوان دادی ام منت به سر بنهادی ام

اما ببین نامردی ام صاحب زمان گم کرده ام



من عبد کوی عشقم و من شاه را گم کرده ام

آقا تو را گم کرده ام مولا تو را گم کرده ام



بنوشتم این نامه چنین با خون دل ای مه جبین

اما ببین بخت مرا نامه رسان گم کرده ام

-----------------------------------------------


اینم از عکس:

عکس رو تو همین پست میزارم.

http://uupload.ir/files/mwp_0.130270001282641364_1278209584%D9%86.jpg

اینم منم.
سلام خودم

Ali جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:21 ق.ظ

اینم از لینک مستقیم عکس:

http://uupload.ir/files/mwp_0.130270001282641364_1278209584ن.jpg

دوستان بهتره که لینک مستقیم را بفرستید.

Ali جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:41 ق.ظ http://molaie1381.blogsky.com

اینم یه عکس دیگه:

روی آپلود مارک کنید و search را بزنید.
خودتون که بلدید.

http://uupload.ir/files/4n00_imagesلفف.jpeg

بله

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:14 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارید.
محرّم و ایّام سوگواری را با تاخیر تسلیّت می گویم.
خودتان هم که شرکت کردید خوب شده

به شما هم تسلیّت می گویم

فاطمه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 04:01 ب.ظ http://parnis.blogfa.com/

کل یوم عاشورا

و کل ارض کربلا

می دانم بابا دو بخش است؛بخشى در صحرا و بخشی بالای نیزه

اما این که عمو چند بخش است،فقط بابا می داند ...

ماه محرم را بر همه ی عزیزان تسلیت میگویم...



تبادل لینک هم میکنم!

مرسی.
گذاشتم تو وب.
شما اوّل لینک بفرمایید

من همانیم که اکنون هم هستم!!! سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

خوب سلام.
امیدوارم موفق باشی

مرسی.
شما هم موفق باشی

سبزاکلیلی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.shadimanavi.blogsky.com

این هم عکس ارسالی من:

http://s5.picofile.com/file/8105168484/AKSGIF_aRarbaiengif0_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86.gif

در وب قرار گرفت

سبزاکلیلی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

این هم یک تصویر دیگه:

http://s4.picofile.com/file/7995805692/aksgif_ir_emaam_hossin_gif_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%88_%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%B9809.gif

سبز اکلیلی جان.
مرسی از تصاویر.
در وب قرار گرفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.