❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

خداحافظی برای یک هفته

دوستان عزیزم

من توی این هفته اصلاً نمیتونم به وبم سر بزنم.

نظراتتونو بدید من اومدم تایید می کنم و پاسخ می دهم.§

این هفته کلاً منتظرم نباشید. شرمنده ی همتون هستم.

**امتحان دارم حسابی**

نظراتتونو بدید، من اومدم حتماً جبران می کنم.

جا داره از این افراد تشکّر ویژه ای بکنم که تا کنون از نظر کم نگذاشته اند:

ملیکا خانم، آقا رادین،Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒفـــ♥ــاطــمـــ♥ــهƸ̵̡ Ӝ̵̨̄Ʒ خانم

سبز اکلیلی و خیلی دوستان دیگر...

امیدوارم در ایّام نبودنم، این عزیزان با نظراتشان وب را تنها نگذارند

این هدایا تقدیم به هر آن کس نظر می دهد:



                          

                                                     

              

                                                                                                

                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                    

هر موقع دیدید وبلاگ به روز شد، بدونید من اومدم.

پیشنهادی، انتقادی، چیزی داشتید، بگید من حتماً بهش عمل می کنم.

خواهشا نظرات فراموش نشه.

راستی هر موقع اومدم، تعداد نظرات رو می نویسم!!! 


نظرات 96 + ارسال نظر
سه حرفیم جمعه 8 آبان 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام.
موفق باشی.
وب خوبی داری

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 07:59 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 07:59 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 08:01 ق.ظ

[گل] [گل] [گل] [گل] [هدیه]

[هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه]

[هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه] [هدیه]

[هدیه] [گل] [گل] [هدیه] [هدیه] [هدیه]

[هدیه]

[هدیه]


فکر کنم خیلی بد در اومد.

اینم همون تقدیمه

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 08:10 ق.ظ



گل:







این دیگه خوب شد.
فکر کنم§

تفنگه؟
آخه معلوم نیست
نکنه تقدیم نوشتی؟
آره فکر کنم تقدیمه

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

http://lineblog.ir/images/smilies/25.gif



شما دست میزنی من میخندم

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 08:28 ق.ظ

http://s1.picofile.com/file/7921456983/babol100.gif

در پاسخ به این باید بگم:

http://s3.picofile.com/file/8219947926/untitledt66.bmp

چشمت بی بلام.
حالا اینو ببین:
http://s3.picofile.com/file/8221252826/5555.bmp

. جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:04 ق.ظ

وبلاگ خوبی دارید.
توی امتحانا موفق باشید

ممنون.
شما هم موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

یک هفته نیستی؟
باشه.
موفق باشی

مرسی

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:32 ب.ظ http://meli12.lineblog.ir

خوش ب حالت خر خونی

من و خرخون؟
اصلا

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

✘☜خودتو بگیـر مَغرور بـآش


روحُ رهـا نکُـن یکـم محـدود بـآش••

اون اگه بخـوادِت دنیـا رو فتـح میکنـه••

پَــس تُـــو فقـط آروم بــــاش☞✘

عالی

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:35 ب.ظ

زن بـودن


غـمـگـیـن تـریـنِ شادیِ دنـیـاسـت . .


و نـمـیـدانـی مـن بـه خـاطـرِ تـو


چـقـدر بـه اشـک هـایـم


لـبـخـنـد زدم......

باران تنها دوستی است که می توانی گریه کردنت را گردنش بیندازی.
چند وقت است باران نمیاید.
دلم می خواهد دل سیری گریه کنم و گردن دوستم بیندازم.
باران می خواهم.

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:36 ب.ظ

باتو بودم خوب بودم بی تو شهر آشوب بودم

تا خراب آباد رفتم تا ته فریاد رفتم . . .

روزگاری با تو بودم . . .

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:39 ب.ظ

ڪنارم خیـــلی ها هسـتــטּ . . .


امـــا . . .


בلــم! پیش تـــو آرومـﮧ . .

با فکر تو همه چی آرام است اگر چه تو نباشی
امّا اگر همه باشند و به فکرت نباشم میمیرم

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:56 ب.ظ

من یک بار مرگ را تجربه کرده ام.
یک نفر شبیه تو دست یک نفر که شبیه من نبود را گرفته بود...
"باران "هم می آمد.!...

بارانی می بارد از جنس رنگ
برای درد هایی که در ذهنمان مانده و سیاه شده
باران رنگ می ریزد بر روی جان و دلمان تا بشوید دردهامان
امّا من نمی گذارم که باران خاطره های تلخم را بشوید.
هر چه باشد ان هم خاطره است.
رنگی که بشود دیگر فایده ندارد.


نمیدونم چه ربطی دارد به شعر تو امّا این را هم خودم ساختم

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:59 ب.ظ

برای دلبســـتن باید دلت را به دلش گره بزنی …
یکی زیـــــــر .. یکی رو ….
مادر بزرگمـ می گفت :
" قالی دستبافت مرگـــ ندارد .." !!!

یک گره از جنس عشق
یک گره از جنس مهر
یکی از زیر زیر و یکی از روی رو
ببافش تا این دو عشق ومهری باشد دستباف و دست ساز.
این دو در کنار هم دنیایی می سازد سرشار و لبریز از خنده
پس دست به دست هم برای شادمان بودن بکوشیم


این شعر هم از خودمه

ملیکا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:59 ب.ظ

به زخمهایم می نگری ؟!

درد ندارند دیـــــــــــــــگر

روزی که رفتـــــــــــــــی ،

مرگ تمام درد هایم را با خودش بـــــــــــــــرد !

مرده ها درد نـــــــــــــــمی کشند

حرف آخرم این

برنگرد دیـــــــــــــــگر

زنده ام نـــــــــــکن !

حالا که آمدم
این روزها روزهای شادمانی من و توست
من آمدم و مرده ها زنده می شوند
زنده باش.
زنده بودن خوب است و زندگی کردن عالیست.
پس بمان تا با هم دنیایی بسازیم از جنس لطافت باران


این شعر از خودمه و گفتم شبیه شعر توست

ملیک جمعه 8 آبان 1394 ساعت 05:02 ب.ظ

نمیترسی؟!
-از چی؟
- از مرگ!
- فک میکنی الان زندم ؟!

قشنگه.
مرسی ملیکا از بابت نظرات زیبا

سبزاکلیلی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

سلام
امدوارم امتحاناتت رو خوب بدی، موفق باشی

سلام.
خوش اومدی
امتحانا رو خوب دادم
مرسی از نظراتی که دادی

:گل: شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:46 ب.ظ

وبلاگ جالبی دارید

متشکرم آقا یا خانم گل

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:47 ب.ظ

خوب سلام.
این منم.
حالا من کیم؟

وبلاگ جالب و باحالی دارید.
موفق باشید.
امتحانا خوب بدی

شما خودتی.
جواب قانع کننده ای دادم.
مرسی. امتحانارو خوب دادم.
موفق باشی

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:48 ب.ظ

با این پستت.
دل همه رو سوزوندی.
الان من چجوری یه هفته منتظر پست باشم؟

حالا دیگه اومدم.
فکرش رو بکن.
اگه یک هفته ی دیگه هم نبودم می مردی و هزار تا پیام میومد

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:55 ب.ظ

یه اثر هنری از خودم: ------------
( )
:: :: ( )
:: :: :: :: :: ::::: ( )
:::::::::::::::::::::::: :::::::: ( )
:: ( )
:: ( )
:: ( )
---------

قشنگه.
امّا نمیدونم چیه؟
باید بدم کارشناسی شه

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:57 ب.ظ


.
.
.
.
.
.



چیه؟؟؟؟؟؟


دارم خمیازی میکشم.
اگه بگی این چه جور خمیازه ای هست، ناراحت میشم

خیلی جالب خمیازی می کشی.
قشنگه.
نه من نمیگم چجوریه.
چون باحاله.
حالا ممکنه آخر خمیازت این طوری بشی:

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

چهار روز و 22 و ساعت و 51 دقیقه و 10 ثانیه تا بازگشت
.
.
.

چهار روز و 22 ساعت و 51 دقیقه و 20 ثانیه تا بازگشت
.
.
.
.



دارم حساب میکنم کی بر میگردی؟

باید شش روز و خورده ای حساب میکردی.
در هر صورت ممنون اکه به یادم بودید

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

امتحانا سخته؟

سخت بود.
البته خوب دادم.
به خاطر این بود که خیالم از بابت وب و نت راحت بود

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

نظر فراموش نمیشه

متشکر
خیلی ممنون

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

وبلاگ خوبی داری.

متنوعه و جالب

نظر لطفته.
خوش اومدی

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

اونجا که با شکلک ها تقدیم نوشتی،
بد نیست.
امّا اگه مفهوم تر بود، بهتر بود.

درسته.
مرسی

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

فکر کنم خیلی نظر دادم.
انگشتانم عین کیبورد شده

کیبورد عین انگشتانت شده

شاید بدانی کیم؟ شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:42 ب.ظ


این برای اینه که بگم وب خوبی داری.
البته ربطی نداره.، امّا اگه بگی نداره، نارحت میشم

شاهزاده تاریکی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 02:17 ب.ظ http://hanihaunted.loxblog.com/http://

سلام پسر...هانی هستم...منم لینک خیلی دوس دارم...از توی کامنتای ملینا شانسی اینجا رو پیدا کردم...بخاطر امتحانا یه هفته نمیای؟؟...ولی من قسم خوردم توی امتحانا بیشتر بیام....خیلی خوب...من دوس دارم لینکت کنم...البته بیا وبمو ببین اگه پسندیدی یه سوت بلبلی بزن تا لینکت کنم...البته لطفا با موزیلا وارد شو...بعدم اسپیکراتم روشن باشه...آهنگ میزارم توی وبلاگ...البته بجز اهنگ بعضی وقتام....خودت بیای میفهمی...موفق باشی...

خوش اومدید

شاهزاده تاریکی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 02:19 ب.ظ

البته...نظرامو فعلا عمومی نکن...البته فعلا...بعدا وقتی لینک شدیم ...نظربارونت میکنم...پس فعلا این دوتا نظرمو تایید نکن...بذار مخفی بمونه.......ممنون مرسی تشکر

باشه

من همانیم که اکنون هم هستم!!! دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

وبلاگ خوبی داری.
مطالب سرگرم کننده زیاد بزار.
البته فعلاً این نظر تایید نمیشه.
فکر کنم سه روز دیگه.
خوب.
بای

چهار روز بعد تایید شد.
الان یک هفته تکمیل شده و من اومدم.
چشم مطالب سرگرم کننده هم میزارم

من همانیم که اکنون هم هستم!!! دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

من وبلاگ های پر جمعیّت رو دوست دارم.
وبلاگ تو هم خوبه.

بازدید کننده هام زیاده.
خیلی هم زیاد نیست.
ولی خوبه

من همانیم که اکنون هم هستم!!! دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:00 ب.ظ

نظر فراموش نمیکنم.

خخخخخخخخخخ



مرسی

من همانیم که اکنون هم هستم!!! دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:02 ب.ظ

دو تا پست بالاییت امکان نظر دهی نداشت.
حالا نظرمو انداختم اینجا:

قوانین وبت خیلی باحاله.

لوگوتم خوبه

خوبه.
نظرت رو گرفتم .
ممنون از نظر

من همانیم که اکنون هم هستم!!! دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:04 ب.ظ

پروفایل جالبی داری.
موفق باشی

مرسی

درسخون دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:05 ب.ظ

وبلاگ خوبی داری.
خوبه که پی دی اف درسای هشتم رو تو وب بزاری

باشه میزارم.
تا چند روز دیگه همه ی کار ها انجام میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.