❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

جوک های جدید

 



                                         Image result for ‫جوک‬‎

حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون…!! چون فقط یه قلب داره…!!

بزن دندوناشو بشکن که ۳۲ تا داره…!!










منی که شبا تا صبح بیدارم و تا لنگ ظهر میخوابم
  بیکار نیستم

بیمار هم نیستم

فقط بدنم با ساعت خارج تنظیم شده







امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم

رفتم بیرون میپرسم چی شده !

بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم

واسه مامانت تعریف کردم

اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی








من : بابا تو امتحان 9 گرفتم

بابا : تو خنگی به مامانت نمیرفتی نمیشد؟ جلو چشام نباش

من : بابا تو امتحان 15 شدم

بابا : چرا 18 نشدی؟

من : بابا تو امتحان 18 شدم

بابا : یه روز نشد بیای بگی 20 شدم

من : بابا جووووووون 20 شدم

بابا : بخون پسرم ، به خاطر خودت داری میخونی ، به خاطر من که نمیخونی









دختره اسمش رو گذاشته A10A

بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند اسمش آتنا بوده!

استیون هاوکینگ هم چنین نبوغی نداره






دقت کردین پاک کن ها هیچوقت تموم نمیشن؟

بلکه نصف میشن یا گم میشه یا دزدیده میشن!!

نه جان من دقت کرده بودین ؟!








ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰ تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰ تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید

هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی. تنها با ۱۰۰ تومان !

ایرانسل ساعت ۴ صبح :

به من بگو با اون ۵۰۰۰ تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکار کنی؟






  


بطری آب تو یخچاله ، من 100 کیلو هستم

فاصله تا یخچال 3 متر با محاسبه انرژی مورد نیاز برا این کار

نتیجه گرفتم من اصن تشنه ام نیست








صبح اومدم دو کلمه درس بخونم..

تا الان خواب بودم…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میترسم دو ورق دیگه بخونم برم تو کما…






عطسه گرامی، یا بیا یا برو!
هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟



بابام دو هفته ای میشه تا میام پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره و چُرت می زنه !

دیشب بهش میگم : بابا این کارا واسه چیه ؟
میگه : تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !






هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود !
فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود !







ﺩﯾروز ﺭﻓﺘﻢ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﻮﻝ ﺑﮕﯿﺮﻡ

ﺩﮐﻤﻪ ﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺯﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﯾﻪ ﻗﺒﺮ ﺭﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﯼ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩ!!!

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﺭﯾﯿﺲ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﯿﮕﻢ :
ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﻌﯿﻪ!!! ﻋﮑﺲ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ

ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﻨﻈﻮﺭ عابر بانک اینه وقتی پول توحسابت نیست از سرقبرت بیارم..

عابربانکا چه فهمیده شدن…






بچه بودیم بهمون میگفتن هر لقمه غذا رو باید ۳۲ بار بجوی تا خوب غذات هضم بشه
یه روز من نشستم امتحان کردم نهار که تموم شد دیدم شام آوردن!







در آسانسور باز کردم دیدم یه بچه وایساده ، گفتم؛ خرابه؟
گفت؛ نه
گفتم؛ پس چرا وایسادی ؟!!!!
گفت؛ رو در نوشته ظرفیت ۴ نفر ، وایسادم پر شه دیگهههههههه







یارو داشته پسرشو در مورد ازدواج نصیحت میکرده، میگه:
پسرم خواستی زن بگیری، برو از فامیل زن بگیر.. ببین تو همین دور وبر خودمون،
داییت رفته زن داییت رو گرفته… عموت رفته زن عموت رو گرفته…
حتی خود من، اومدم مادرت رو گرفتم!!







ارتباطات اینترنتی توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل می‌زنی
بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن !
بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن !







یه بار  رفتم دست کشیدم رو چراغ جادو ، ازش یه غول اومد بیرون

بهم گفت آرزو کن!!

گفتم یه خونه میخوام.

گفت خب من اگه خونه داشتم تو چراغ جادو میخوابیدم !!؟؟






سر جلسه ی امتحان به طرف گفتم: برسون
گفت: چیو؟؟؟
گفتم: سلام گرم منو به خانوادت !!!








مخالف جمله ی من دارم میرم، چیه؟
۱-من دارم نمیرم
۲-من ندارم میرم
۳-نه من دارم میرم







فهماندن یک مساله به یک مرد، مثل این میمونه که بخوای روی چرتکه برنامه نصب کنی …
دروغ میگم آیا؟









اعتراف می کنم که اولین باری که رفتم کارواش من هم همراه کارگرها داشتم ماشین رو می شستم
که مسئول کارواش اومد خجالت زده ام کرد!
خوب چی کار کنم فکر کردم زشته اونا ماشین من رو بشورن و من وایستم نگاه کنم.





ببین مال بقیه هم رفته یا فقط مال ماست ؟
[ اولین جمله ای که موقع قطع برق به زبان می آید ]


اگه کسی چهارمین بار چیزی رو تکرارکرد و شما بازم نفهمیدی چی داره میگه
یه لبخند ژکوند بزن ، چند ثانیه بعد بهش نگاه کن

طرف خودش میفهمه تعطیلی …







ﻓﯿﻠﻢ ﻫﻨﺪﯼ ﺩﯾﺪﻡ
ﯾﺎﺭﻭ ﻃﻨﺎﺏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ
ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﺭﻭ ﻫﻮﺍ
ﺑﻌﺪ ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﻩ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﺬﺍﺷﺖ

…اعتماد به نفسشون منو کشته







دیشب خواب دیدم مازاراتی خریدم
بیرونش مازاراتی بود ولی توش مثه پراید بود
فکر کنم چون مغزم ازتوی مازاراتی تصویر نداشت
پراید پخش میکرد!








ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .
استاد میگه چیه خوابت میاد؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت





یه بار یه نفر میخوره به نرده
.
.
.
.
ولی بر نمیگرده :| له له میشه اصن داغون میشه نرده است شوخی نیست که


انقده دوست دارم بشینم سر سفره با غذا بازی کنم
بعد ازم بپرسن چی شده؟
منم بگم هیچی و برم تو اتاقم

.

.

.

.

.

.

ولی نمیشه
همیشه گشنمه….






طرف زنگ زده به موبایلم میگه ببخشید منزل آقای فلانی !؟
گفتم نه اینجا اداره ست !


یکی از ویژگی های آشپزی دخترای امروزی اینه که حتی اگه

.

.

.

.

.

آبدوغ خیار هم درست کنن میسوزه








استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه ،

گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده…

اصن دچار یاس شد این بشر…!!








ﻧﻤُﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﺑﻼﺧﺮﻩ ﺩﯾﺪﯾﻢ ۲ ﻧﻔﺮ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ . . .

.

.

.

البته ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩنا ولی بازم واسه شروع خوبه








ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﺍﺗﻢ ﺗﻮﯼ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻥ
ﺍینه ﮐﻪ…

ﻫﺮ ﺩﺑﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﻭﺭﻭﺩﺵ ﺑﻪ ﮐﻼﺱ ﺑﻪ ﻣﻦ
ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﻣﯿﮕﻔﺖ :

ﺗﻮ یکی … ﺑﺮﻭ ﺑﯿﺮﻭﻥ … :|








مورد داشتیم :طرف سوار اسب شده،

عکسشو گذاشته فیس بوک،

میگه اون بالاییه منم !







داستان زندگیه من:
وقتی سرم خلوته کسی بهم اس ام اس نمیده!
حالا کافیه سرم شلوغ شه…
.
.
.
.
.
.
.
بازم کسی بهم اس ام اس نمیده:|







سوزن رو دسته مبل افتاده گم شده
همه گروه شدیم دنبالش می گردیم.
اومدیم صحنه رو بازسازی میکنیم,
یه سوزن دیگه میزاریم میندازیم ببینیم کجا می افته
هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دو تا سوزن می گردیم







دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود

با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛

مامانم یهو داد زد وااااایستید !

دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!!

بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام …








از دوستانی که واسه شغل و مغازشون کارت چاپ میکنند ، خواهشمندم ضخامتشو نازک تر بگیرین
.
.
که راحت تر بره لای دندون








من آدم غایب جوابی هستم؛
دو سه هفته بعد از اینکه طرف یه چیزی بارم کرد توی خونه جوابشو به خودم می دم








سقف خواسته های ما از اینترنت اکسپلورر اینه که وقتی اشتباهی بازش می کنیم

وقتی رو ضربدر کلیک می کنیم بسته بشه و کل سیستم پنج دقیقه هنگ نکنه !







به طرف میگن بن بست روتعریف کن.

میگه:میری، میری، دیگه نمیری






به نظر من حرفه ای ترین آرایشگر بالشه خودمه !
هر روز با یه مدل مو من و از خواب بلند میکنه







خوش باشید.












 

نظرات 4 + ارسال نظر
ali najafi چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

جوک هایت خیلی قشنگ بوداگر می توانی مطالبی در بارهٔ تابستان بنویس

مطالبی از تابستان؟
حتماً!!!
بیشتر به وبلاگم سر بزن.

محمود چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:16 ب.ظ

باحال بودن.
بیشتر بزار.

حتما.

مهسا جووووون چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:17 ب.ظ

چقدر خنده دار!
ممنوووووووووونننننننننننننننم.
بوووووووووووووووووووووووووس

خواهش میکنم.

مریوان چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:19 ب.ظ

بعد از مدّتی خندیدیم.
ممنون.
خدا بخندونتت.

همیشه بخندی.
بازم به ما سر بزن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.