❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه
❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

❀★مـــتفــاوت هــــا★❀

آدم باید متفاوت باشه

دو کلمه حرف حساب...

فکر نکنید این وبلاگ رو هواست و هیچ صاحبی نداره.  


اصلاً


قوانین مخصوص خودشو داره.


توضیحات مخصوص خودشو داره.



1- دادن نظرات بد و زشت، کلاً ممنوع.  خداحافظ


2- کپی کردن بدون لینک وبلاگ گذاشتن، ممنوع. خداحافظ


3- پیام های شما نشان دهنده ی شخصیت شماس پس همونطور که من

احترامتونو نگه میدارم شماهم نگه دارین  نیشخند


4- همه ی مطالبم را ببینید. جالبه. پشیمون نمیشید عینک



5- اگه دوست داشتی من پایم تبادل لینک کنیم و به هم پیام بدیم.سوال



6- من نویسنده هم میپذیرم. در صورت نویسندگی در وب من، ایمیلتو به شماره ی

زیر بفرست:


 چشمک09364196907 چشمک




7- جهت پیام دادن به من میتونی هر کدوم از این راه ها رو بری:


آیدی اینستاگرام من: ali-molaie-1


آیدی لاین من: ali-molaie-1


ایمیلای من: molaie1381@gmail.com  لبخند

                     alimolaie1381@gmail.com    لبخند


شمارم: 09364196907


8-اگه مطلبی که دنبالش می گشتی تو وب نیست، کافیه کلمه ی مورد نظر را به ایمیلام بفرستی:



molaie1381@gmail.com

alimolaie1381@gmail.com


خجالت



9 - و در آخر جون هر کی دوست دارید، تا اینجا که اومدید به تمام مطالب نظر بدید. ثواب میکنید.


اگه ندید ناراحت میشماا.ناراحت

 عصبانیم میشم.عصبانی

 



حالا از ما گفتن بود.




نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 02:29 ب.ظ http://golesang.mihanblog.com/

سلام مرسی ازحضورتون توی وبم
وب خوبی دارین
لینک شدین
راستی این اولین باری بودکه اومدم بلاک اسکای جالب بود
موفق باشین

مرسی از نظر زیبای شما.
شما هم با افتخار لینک شدید.

حامد سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 03:46 ب.ظ

تا اینجا که شمردم، 9 تا حرف حساب بود.
دو تا نبود.
ولی با این حال وب خیلی خوبی داری.
موفق باشی.

همچنین تو موفق باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.